Gran Canaria - bilder

Heisann! Den 14.februar.2013 dro jeg og bestevennina mi til Gran Canaria i to uker alene, der vi beskte mine besteforeldre. Begynner bli en stund siden n, men tenkte kanskje jeg kunne dele noen bilder fra den turen. Har jo ikke s mye gjre med de p data mappen min, s hvorfor ikke dele/bruke noen p bloggen?

Kan vel egentlig fortelle litt om denne turen ogs da. Det begynte ihvertfall med at vi tok bten fra her vi bor til Trondheim, og deretter sprang vi til flybussen som kjrte til Vrnes. Nr vi var framme p vrnes sjekket vi inn, og reiste med flyet til Oslo, der vi ventet i 2-3 timer til neste fly. Noe som var gy p gardemoen var at vi trodde at vi hadde s mye tid p oss, s vi tok oss lang tid innp taxfree bare koste oss. Plutselig slo de p hytaleren i hele flyplassen, der de ropte "Kan Henna Eidsaune og Helena Pettersen vennligst komme ombord", noe som var sinnsykt flaut, haha. Fikk oss en riktig latterkrampe der ja. Nr vi hadde kommet ombord satt vi bare koste oss i 5 timer til vi var fremme i Las Palmas. Nr vi var kommet fram til Las Palmas gikk vi til bussene, men da fikk vi plutselig ikke lov sitte p bussen nr vi nemmelig hadde billetter, men etter ha kjeftet opp sjfren gikk det greit. Er ikke s mye si av alt vi gjorde der i 2 uker, utenom shoppe, bade, sole oss, spise ute, dra p tivoli og markeder. For ikke glemme bruke plenti vis av penger p is.

Hjemturen tror jeg nok var det beste av alt, haha. Dere skjnner nr vi hadde tatt alle flyene helt til Trondheim igjen, s rakk vi ikke bten til der vi bor. Derfor mtte vi dra p hotell, der vi valgte velge det billigste. Vi var vel fremme p det hotellet i 3 tiden tenker jeg. Derfor var jeg s sliten, s jeg tok en herlig dusj. Nr jeg hadde kommet ut av dusjen og sto snn passelig naken gikk plutselig brannalarmen. Derfor mtte jeg hive p meg noen klr og sprang nedover trappene uten sko og med hndduk i hret. Brannbilen kom og deretter sprang inn i bygget for se etter brann. Da fant de ut at det var falsk alarm, at det var noen som hadde trykket p knappen. Vi mtte vente 1 time ute, siden de ikke fikk stoppe brannalarmen pga det ikke var noen nattvakter der. Til slutt kom en mann som var i den hotell bransjen, s han fikk pnet der brannalarmen var. Da fikk alle g p rommene sine igjen, s vi la oss. Plutselig hrer vi et helvettes brk ute i gangen, s vi pner dren og der str det 4-5 fulle menn som begynner prate. Vi bare sa de mtte legge seg og lukket dren igjen. Kan vel si at vi ikke fikk sovnet fr 7 om morgenen, men dagen etter dro vi p shopping da for f noe godt ut av dagen, og deretter tok vi bten hjem. Utrolig herlig komme hjem da ja! Men det var ihvertfall en super tur, med mye latter og kleine opplevelser.

Gidder ikke spamme hele innlegget med plenti av bilder, derfor har jeg valgt ha de i kollasjer! Som dere sikkert har sett, s bruker jeg stortsett bare svart/hvite bilder, og det er derfor jeg syns det passer mye bedre designet mitt, og for at jeg helt rlig digger svart/hvit.